Ferieglimt fra en tur til Grenen

– OG EN TAK FOR ALLE JERES LYKKEØNSKNINGER.

Først og fremmest tusinde tak for alle jeres lykkeønskninger i forbindelse med afsløringen af min graviditeten, i indlægget her. Man bliver helt glad i låget, og jeg glæder mig simpelthen så meget til at udvide familien med en lille ny lillebror eller lillesøster.

Trods det lidt kedelige danske sommervejr nyder vi ferien i Skagen til fulde. I går formiddags tog vi en tur på Grenen, og trods vind og blæst, var det en fremragende tur for både store og små. Billederne ovenfor er fra vores tur.

Til Esthers store begejstring kørte vi med Sandormen, der blev først an af en stor blå traktor. Både traktorer og farven blå hitter stort herhjemme for tiden, så juleglimtene i øjnene og det store tandsmil var ikke til at tage fejl af.

Selvfølgelig skulle Esther og hendes far også helt ud på toppen at stå, lige der hvor de to vande mødes, og kom våde, vindblæste og glade tilbage. – En rigtig herlig tur!

Om eftermiddagen hyggede vi med gode bøger og afslapning på sofaen og på den overdækkede terrasse, og min mor hjalp mig igang med et lille strikkeprojekt. Jeg elsker at være kreativ, og har længe gerne ville lære at strikke, men aldrig rigtig haft tålmodigheden til at gøre det færdigt. Men nu skal det være! Mit projekt er en lille grå uld cardigan, og målet er, at den skal være færdig inden nytår. 😉

I dag skal Esther hygge med hendes mormor og morfar, mens Jesper og jeg har planer om en frokost på restaurant de2have, og herefter et besøg på Skagen Museum. Det bliver hyggeligt med en kærestedag og lidt voksen kvalitetstid. Det bliver der sikkert kun endnu mindre tid til, med en mere på vej 🙂

Rigtig god dag til jer også.